Onsdagens musiktema, Svensk musik=)

en väldigt märklig grej som jag kommit på att jag lyckas göra nästan varje gång jag dricker te. De e att alltid, lämnar kvar en himla massa te kvar i koppen. Fast att jag vet att jag kollat i koppen precis innan jag ställt ifrån mig o varit säker på att jag har druckit upp allt. Men ändå när jag kollar 10 minuter senare så finns där fortfarande kvar i koppen, sjukt märkligt e de haha e det verkligen bara jag som har detta stora problem.
Vissa i vår värld har hungersnöd, för lite pengar, inget tak över huvudet. Medans jag, har te-slurks-problemet..de e sådär nice;)

ah ja nog om mitt i-landsproblem. Idag är det onsdag, och tänkte sätta gång en ny sorts tema på onsdagar vad gäller tips på musik. På onsdagar kör vi svenskt helt enkelt. Och idag kan ni njuta av en riktigt skön skånsk sång som Perikles & Annar Hertzman står för. Låten heter "finns det nån annan" sjukt bra låt. vassegod;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0