Malmö IF, och dagens låt. (Michael Jackson - Stranger in moscow remix)

Var o såg på lite ishockey igår. Första gången på väldigt många år som jag var och såg mitt Malmö Redhawks. Denna gång tog dom sig an Mora IK. Där jag faktskt har en gammal klasskamrat som spelar. Och när man för en gång skull gick på en match, vill man ju se många mål och givetvis MIF som gör dom flesta. Så blev inte fallet.

Redan efter 1 och en halv period stod det 4-0. Men sen tändes hoppet lite gran, då Malmö först fick en straff i slutet av andra period, vilket ledde till 1-4. Sen bara några minuter kvar av andra period lyckades dom även få in 4-2. Då tänkte man verkigen att detta var långt ifrån kört.

Men som sagt, dom lyckades bara få in ett mål till i sista period, vilket gjorde att dom förlorade med 5-3 till slut. Men men, det lär bli fler matcher man ska gå på detta året. Väldigt fin Arena, men fan vad kallt det var. Nästa gång ska jag nog ha på mig lite mer. Satt o frös hela matchen nästan.

Lördag idag o helt underbart fint väder, har fått lappa sol lite grann i trädgården de e najs.
over and out
//pazzo


"It´s not the fall that hurts, it´s when you hit the ground" (Caesars - It´s not the fall that hurts)
____________________________________________________________________________
Lördag idag, då är det väl dags för en skön partylåt nu när dom flesta kanske ska festa idag, vad vet jag? ahja här kommer en remix på en låt som Michael Jackson sjunger i, sjungt skön:) "Stranger in moscow" heter låten. Enjoy:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0