Bitterförlust, Dagens låt: Alicia Keys - Doesn´t mean anything

jaha ja..känns lite bittert o förlora en match med så mycket mål..men är vi inte bättre så är vi icke. e bara till o bryta ihop o komma igen. Såg precis på färjan 3, var vill ingen höjdar avsnitt. Snart dags för Roast på Berns, med robert gustafsson som blir roastad..kan bli intressant.

Blir nog till att kolla på bio imorgon, går ju två filmer till för halva priset Månd-torsdag. Ska nog se Gamer? tror jag den heter. Mycket action det gillas på bian:)
Gjorde en kladdkaka igår, lät den stå i kylen en dag blir så mycket godare då. Och ja det blev den verkligen. Jag kan om jag vill, nu är väl inte kladdkaka det svåraste o göra precis. Men jag e grym så e de=)

Lars Winnerbäck släppte nytt album idag, riktigt jäkla bra album. Helt klart köpvärt:)

Men Dagens låt blir ändå  Alicia Keys nyaste låt..riktigt skön:) Doesn´t mean anything heter den:)
//mackan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0