Do You Want the truth or something beautiful

Denna dagen har gått ganska fort, lite för fort. För det betyder ju att det e måndag snart o då e det jobb. Vilket e sådär ibland:P men man måste tjäna ihop sina pengar så man kan leva lite. Idag har jag bara städat och sen har jag även hjälpt bror att flytta., eller ja hjälpt o hjälpt bar kanske fyra lådor in i lastbilen:) men dom klarade de ju själva så var inte alls mycket o flytta ändå=) Så nu är det bara jag o pappa i huset, har hela övervåningen för mig själv nu. De e najs.
Men jäklar vad det e tråkigt o städa, hade jag fått betalt för de hade det kanske varit lite "roligare" men så är ju inte fallet.

Dagens låt får bli en person som dom jämför med Amy Winehouse, vad gäller musik o röst. Annars privat är dom nog inte så lika. Bra är hon ialla fall och hon heter Paloma Fatih=) Låten heter "New York", och finns med på hennes skiva som heter "Do you want the truth or something beautiful" har lyssnat igenom de albumet, mycket köpvärd. Så gillar ni denna låt ta o köp hela hennes skiva:)
här är en live version av låten, smaklig lyssning:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0